Statuss:
Noslēdzies
Fundamentālo un lietišķo pētījumu projekti (FLPP) logo

Sākums: 01.12.2018.

Noslēgums: 01.12.2020.

Projekta numurs: lzp-2018/2-0180

Finansējums: 200000

Projekta vadītājs: Velta Ļubkina

Projektu īsteno

Rēzeknes Tehnoloģiju akadēmija

Projekta sadarbības partneri

Zinātnes nozares

    • Izglītības zinātnes
    • Elektrotehnika, elektronika, informācijas un komunikāciju tehnoloģijas

Kopsavilkums

Projekta mērķis: radīt jaunas transformatīvas digitālās mācīšanās zināšanas un tehnoloģijas (TDL), to pārnesi Latvijas augstākajā izglītībā, izpētot Kanādas pieredzi; izstrādāt zinātniskā pētījumā balstītu doktora studiju programmu "Pedagoģija" zinātniskās un akadēmiskās kapacitātes attīstībai. Rezultātu ietekmi un zinātnisko nozīmību nodrošina mūsdienīga pētījuma validitāte un datu ticamība; atbilstība LR likumdošanas pamatnostādnēm saistīta ar konsolidētas doktora programmas pedagoģijā ieviešanas nepieciešamību Latvijā, zinātnieku kompetenču un universitāšu kapacitātes pilnveidi. Tiks izveidota starpdisciplināra 4 Latvijas universitāšu docētāju un studentu un ārvalstu zinātnieku grupa, atjaunots zinātnes, tehnoloģiju un inovāciju cilvēkkapitāls, veikti pētījumi un radītas jaunas transformējošas metodes un e-tehnoloģijas, kas būs izmantojamas studiju programmu īstenošanā uz sagatavoto moduļu pamata latviešu un angļu valodās; radīti jauni prototipi: e- platforma, inovatīvas metodikas TDL ieviešanai studiju procesā, sagatavotas aprobētas rekomendācijas, publikācijas un monogrāfija, organizēti rezultātu popularizēšanas semināri ieviešanai Latvijas augstākajā izglītībā. Pabeigts projekts piedāvās zinātniskā pētījumā balstītas inovācijas, tehnoloģiju pārnesi un ilgtspējību inovatīva satura un tehnoloģiju izstrādei (pieejas, metodes, tehnikas, paņēmieni) doktora studiju programmā "Pedagoģija", kas dos iespēju ieviest e-pakalpojumus izglītības pieejamībai.

Projektu konkurss:

Fundamentālo un lietišķo pētījumu projektu 2018. gada 2. atklātais konkurss

Projekta īstenošanas zinātniskā un sociālā ietekme ir apkopota pārskatā[PDF]

Projekta rezultāti [PDF]